Faceți căutări pe acest blog

luni, 13 februarie 2012

proastele femei de duzina

exista tot pe lumea asta totul avem de toate, nu inteleg prosti si cu siguranta nici ei nu ma inteleg pe mine, cum Dumnezeu sa te prostesti dupa prosti care nu au respect de sine si nici macar pentru tine, ce te faci cu asfel de oameni, sa ii lasi asa cum sunt ei nici macar sa te apropi de ei daca le deschizi mintea or sa zica ca este ideea lor ca singuri au vazut asta in imaginatia lor. Sa dai credare sentimentelor unui prost suna cam aiurea pentru ca are cu siguranta un sentiment prost de iubire, de umilinta Nasol . Cand vreo data prosti vor conduce lumea, cand vreo data prosti vor distruge lumea cand vreo data prosti vor iubi, cand vro data prosti o sa inteleaga legatura sufleteasca cu cea carnala RASPUNS > NICIODATA am urmarit indeaproape un subiect de genul asta PROSTIA INTRUCHIPATA mi sa raspuns cu acuze primele dati apoi am fost cel care deschidea mintea , apoi am fost cel care era vazut prost, am trecut prin toate ipoztazele si pentru ce ? Pentru iubire din partea mea cea mai mare intelegere, iubire si daruire  si pentru ce ... ptr UN NIMIK  on om daca nu te respecta pentru ceea ce esti si tu il respecti te ia de prost HEI MAMA FRATE DAI PROST TARE ASTA
       Nu stiu daca eu sunt cel care a gresit nu stiu daca a fost o iubire dar stiu sigur ca am fost acolo de fiecare data, am educat si am inteles STI de fiecare data cand d-am ceva din noi credem ca o sa primim la fel din partea cealalta dar nu primim exact contrariu. Eu pe bune na mai intalnit in viata mea oameni atat de prosti in afara de faptul ca tot timpul alimentam cu tigari si cu tot felul de produse de pofta DAR tot nu inteleg sa te vinzi pe atata si pe deasupra sa mai faci si tupeu PAI DUTE CU DUMNEZEU intradevar nu se cerea dar din prea multa grija dadeam si eram respectos NU FRATILOR FACEREA DE BINE E FUTERE DE MAMA
       Din rusine si prea mult respect care mi-a fost intiparit in caracter nu stiu sa fiu nesimtit da sunt pe un moment dar in rest nu chiar imi cer scuze dar nu prosti cred ca daca iti ceri scuze esti slab NAIBA SA TE IA DE PASARE IDIOATA NU SUNT SLAB SUNT DOAR EU SI ATAT.
      A plange nu este o prostie este o dovada, a vorbi despre sentimentele tale nu este o prostie este un adevar, a apartine cuiva nu este o prostie este o daruire, a spune la misto ca iubesti este o mare prostie.
      Am intalnit o gramada de oameni dar niciodata monstri, poate ca am intalnit mostri dar cu siguranta nu am intalnit minciuna iintruchipata si cu toate ca sti ca este minciuna sa mergi mai departe cu minciuna.
     Pentru un barbat care intra in casa iubitei si aceata nui da atentie cum te comporti tu ca barbat , BUN  sa zicem invers femeia intra in casa IUBITULUI si acesta nui da atentie cum se simnt cei doi din ambele ipostaze; sau vrei sa zici ceva dar nu esti inteles ce faci ? HEI DACA ZICI CODUL manierat de tartan FA MARLANCO ....... nu este posibil din punctul meu ontologic nu sunt eu , CURVELE s-au dat la o parte din fata mea si mau lasat in pace in decursul timpului ba unele chiar m-au sfatuit, NU STIU daca mai exista ceva CULTURAL  la acesti oameni in afara de TRADITIONALELE MANELE SI TRADITIONALELE DESENE NU EXISTA
     Sensibilitatea prostului este alimentatat de scene crude sau prea adanci care sufletul lor este surprins in viata de zi cu zi trebuie sa aduci un buchet mare de surprize ca sa fie atenta sau atent la cele spuse de tine.
     Nu sunt genul de om violent prin vorbe si cuvinte am incercat sa inteleg totul dar unui prost care mintea ii sta pe loc sau se gandeste la altele sau altu cuvintele trebuie insotite si de o lovitura si bine inteles de codul TARTANESC. Imi place mult ideea de a comunica cu diversi oameni si imi place sa cred ca ma inteleg ca vorbesc pe limba lor dar de fapt nui asa. Nu intelegeam de ce uni  imi repeta anumite fraze dar cunoscand asfel de prostie omeneasca am inteles totul are un cod si o oarecare comportare.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu